Kalau suka silalah LIKE~

Monday, October 25, 2010

It'S SHOwTimE~~

Sempena ramadan beberapa bulan yg lps, kolej aku, kolej 17 telah lancarkan Program "Ahlan Wasahlan Ya Ramadan". Beberapa pertandingan telah diadakan cam pertandingan melukis, video n etc. Tp yg plg pnting merit jugak disediakan.

Bagi mengumpul merit tu, kitorang satu rumah dah sepakat nak masuk pertandingan video. Berlakon pnye belakon, edit pnye edit kitorg pn hntr la video uh tnpa niat nk pat tmpt ape2 pn. Just nk collect merit bnyk2 je. Tibanya hari penyampaian hadiah dak expraktikum aku nk bwt reunion. So aku tak pat la dtg utk tgk sape yg mng. N tnpa dijangka, aku pon terima satu mesej dari mber aku mase aku tgh reunion uh bahawa video yg kitorg bwt uh pat naib johan! Tmbahan lg video uh ditygkan mase majlis penutup uh disebabkan trdpt mslh teknikal pd video yg pat johan. Alhamdulillah...

Ekceli ak nk upload vid uh but trdpt mslh tknikal cket. so xpat dload..huhu..
N disebabkan video ni gak r aku antara yg telah dipilih utk bwt video kolej sempena Majlis Perasmian Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan kat cni (walaupon aku bkn fakulti ni pon..huhu..) n secara tak rasmi telah menjadi salah satu ahli pertama kelab multimedia n telah dipaksa buat satu logo utk kelab uh. Bwt pnye bwt finally this da logo that have been chosen:

Align Center

datz all 4 today. better luck next time..insyaallah.

P/s: kena temuduga utk jd mtm plak nti..=.="

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...